Osallistujien ja tapahtumien piilottaminen tai näyttäminen

Joukkueen tapahtumalistan voi piilottaa menemällä manageri-sivulle -> asetukset -> "julkiset tapahtumat". Tällöin kukaan kirjautumaton ei näe tapahtumalistaa tai linkkejä tapahtumiin. Useinmiten tapahtumalista on mukavinta pitää julkisena, jotta jos jäsen ei muista tunnuksiaan ja katsoo kännykällä missä tapahtuma sijaitsee. Jos tapahtumat ovat piilotettu niin tiedon kulku hankaloituu.

Yksittäinen tapahtuma on normaalisti näkyvillä erillisellä linkillä jota voi jakaa ulkopuolisille kavereille ja näin saada tuuraajia helpommin mukaan treeneihin. Tapahtuman asetuksissa voi erikseen valita "näytä vain jäsenille" jolloin kukaan ulkopuolinen ei näe tapahtumaa. Tässä on sama asia, on mukava nähdä tapahtuman tiedot vaikka ei muistaisi salasanaa ja pikaisesti katsoo kännykästä missä tapahtuma olikaan ja onko tullut muutoksia.

Huom: ilmoittautumislistasta näkyy vain pelaajan nimimerkki kirjautumattomalle. Useinmiten nimimerkin näkyminen ei haittaa yksityisyyttä joten tapahtumat ja tapahtumalistat on usein järkevintä pitää julkisina.

Kts myös:

Miksi osa joukkueen tiedoista on julkisia

Voiko joukkueen jäsenlistan piilottaa hakukoneilta