Tekstiviesteistä

Moi,

Nykyään näyttäisi että kuka vaan joukkueen jäsen voi lähettää tekstiviestin kun puhelinnumero on lisätty ja vahvistettu ? Olisiko parempi että on ainakin konfiguroitavissa tämä toiminto vain "managerioikeudet" omaaville käyttäjille. Muuten vahingossa voi aika nopsaan syödä kuukausittaiset 200 tekstaria tyyliin "olen tulossa" tyyppisillä viesteillä ?

-Mika

Hei, kuka tahansa voi tosiaan tehdän tuon. Olemme huomanneet, että useimmilla sivusto toimii mukavemmin ja tieto kulkee nopeammin jos kuka tahansa voi tehdä asioita. Eli esim. kuka tahansa voi lisätä tapahtuman joukkueelle, ilmoittaa kavereita peleihin jne. Olemme myös pyrkineet siihen, että on helppo nähdä kuka teki mitäkin. Eli jos joku lähettää viestit myös tekstareina niin viestin kohdalla näkyy pieni tekstari iconi. Jos joku lähettää turhia tekstareita niin näette sen ja voitte mainita kyseiselle henkilölle. Tekstaria on vaikea lähettää vahingossa, koska siinä joutuu valitsemaan keille viesti lähtee tekstarina.

MK

Moi, Ymmärrän hyvinkin tuon näkökannan kyllä. Eli vaihtoehto rajoittaa tuota asetuksistakaan ei ole sellainen minkä näkisitte tarpeelliseksi ? Voisiko tekstari ikonin popup tekstiin lisätä, kuinka monelle viesti meni ?

rajoitusvaihtoehtoa tuskin tulee, koitamme pitää palvelun selkeänä (ja sikäli asetukset pieninä). Tuo popup idea on hyvä ja perusteltu, mutta en tiedä kuinka helppo toteuttaa. Koitamme pitää sen mielessä kun seuraavan kerran koskemme tuohon alueeseen.