Rajapinta

Olisko Nimenhuutoon mahdollista saada kevyt (json) rajapinta jonka kautta saisi ulos kaikki tapahtuman julkiset tiedot? Nykyinen csv/ical syöte palvelee periaatteessa hyvin, mutta sen palauttamat tiedot ovat vajavaisia. Jotta kunnollisia integraatioita saisi rakennettua, olisi mukava saada ulos ainakin tapahtuman tyyppi sekä IN/OUT tiedot. Periaatteessa sekin riittäisi jo, jos nuo saisi csv muotoiseen syötteeseen mukaan.

2 vastaukset

Hei, tuollainen ei ole aivan lähiaikojen roadmapilla tällä hetkellä mutta katsotaan.

Voisitko hieman avata, että millaista integraatioita haluaisit tehdä ja mitä palveluun kaipaisit?

Aikanaan tuota hieman pohdittiin, mutta todettiin että huomattavasti tärkeämpiä oli kalenteri integraatio (ical) ja helppo widgetti muihin sivuihin (https://nimenhuuto.com/widget_events?team_name=Tenavat).

Käytännössä tällä hetkellä työn alla on sivu joka pullauttaa kaikki kuluvan viikon tapahtumat ja niiden tiedot (nimi, ajankohta, osoite ja lyhennetty kuvaus) helppoon copy&paste listaan yleistä seuran jäsenille lähetettävää viikkotiedotetta varten. IN/OUT tieto olisi tuossa lähinnä kiva lisä, mutta tapahtuman tyypin saaminen veisi tiedotteen muodostamisen prosessista yhden manuaalisen vaiheen pois, kun saisi koneellisesti järjestettyä tapahtumat oikeiden otsikoiden alle.