Miten rajoitan viestit ja kommentit vain kirjautuneille jäsenille?

Viestin ja tiedoston alkuperäinen lähettäjä voi päättää näkyykö viesti kaikille vai ainoastaan jäsenille. Lisäksi joukkueen managerit voivat muokata näkyvyyttä kaikkien osalta. Jokaisen viestin yhteydessä on tarvittavat linkit, samoin kuin jokaisen tiedoston omalla sivulla.

Jos tieto on päätynyt Googleen tai muuhun hakukoneeseen voi asian usein korjata poistamalla tai piilottamalla viestin. Google päivittää sivuja usein muutaman päivän viiveellä.

1 vastaus

V

Tapahtumiin kirjoitetut kommentit näkyvät julkisina eikä näissä viesteissä näy tätä "Näytä vain joukkueen jäsenille" valintaa. Nämä pitäisi ehdottomasti voida piilottaa. Näistä viesteistä pääsee myös katsomaan itse tapahtumia, vaikka julkista tapahtumalistaa ei näytetä.

Hei Ville. Tapahtumiin ja tiedostoihin liittyvät viestit ovat julkisia jos itse tapahtuma/tiedosto on julkinen. Voit muuttaa tapahtuman näkymään vain jäsenille tapahtuman muokkauksesta.

Joissain tapauksissa joukkueet ovat halunneet että tapahtuma lista ei ole julkinen, mutta yksittäisten tapahtumien tietoja on voinut jakaa muualle.

Managerisivuilta joukkueen asetuksista voit myös muuttaa "Näytä uudet asiat oletusarvoisesti vain joukkueen jäsenille" jolloin oletuksena uudet asiat ovat piilotettuja.