Kalenteri ics tiedoston haku, parametrisoitu tapahtuman tyypillä (esim. matsit ainoastaan)

Ok, nyt kun oikein penkosin tätä keskustelua… widget löytyy etc. jees hieno juttu.

Nyt jos otetaan kuitenkin seuran julkinen oma webbisaitti tarkasteluun, sinne pääsivulle haluttaisiin yksi! kalenteri jossa näkyy ainoastaan pelit jokaiselta (n. seuran 20 eri joukkueelta).

Nyt jos kaikki tapahtumat tuo kalenteriin (Tekee googlella group kalenterin, importoi aliseurat), pelit hukkuu tuonne kaikenlaisten harkkojen ja muiden tapahtumien sekaan. Olisi mahtavaa jos teillä olisi kalenterinhaku url parametrisoitu.

esim, http://xxxxxxx.nimenhuuto.com/calendar/ical?eventtype=Matsi&privacy=Julkinen&datefrom=24.12.2016&dateto=31.12.2016

Eipä tuo kalenterin RESTAPI json/xml tyylinenkään raakadatan GET service haittaisi. Myös esim pelaajista / viestit.

1 vastaus

JR

Tälle olisi tarvetta, esim. useamman joukkueen tapauksessa, jossa vain oman joukkueen tapahtumat (määritetty tapahtuman tyypillä) haluaisi omaan kalenteriin synkronoitua.