Mainokset peittävät - Mobiilikäyttö mahdotonta

Saitin käyttäminen puhelimella (iPhone 6S, selaimena Safari tai Chrome) todellakin tällä hetkellä täysin mahdotonta. Mainokset täyttävät koko ruudun, eikä niitä saa edes suljettua millään?!?!

JF

Sama havainto, sama laite. Nyt äkkiä korjauksia!

JN

Tänään homma näyttäisi toimivan. Ei tosin myöskään näkynyt mainoksia, joten en osaa sanoa onko varsinainen ongelma korjaantunut (jos mainokset taas seuraavana päivänä ruutuun lävähtävät). Mutta jos tässä jo jotain korjaustoimenpiteitä ehdittiin tekemään, niin iso peukku nopeasta toiminnasta!

HS

Ei kyllä toimi edelleenkään. Mulla Honor 7 ja mainos peittää tosiaan koko sivun, eikä sitä saa suljettua!

Pahoittelemme, jostain syystä yksi mainos näytti valtaavan koko näytön. Tein tähän yhden korjauksen nyt ja koitan katsoa että ongelma ei toistuisi aivan ehti.

Kiitoksia ilmoituksesta!

MK

Android-puhelimella ainakin Diacorin mainos sekoittaa täysin sivun yläosan, pääsin/jouduin klikatessa jotain jopa kaverin fb-sivulle. Saattaa olla/tapahtua myös muilla mainoksilla, mutta tuon mainoksen tultua ja ollessa näkyvillä olen sen huomannut.

JF

Taas pop-up mainokset peittää näytön (iphone 6S), ilmestyvät milloin minkäkin sivun päälle. On kyllä ihmeellistä että tätä ei saada hallintaan.

Ilmeisesti toimii tällä hetkellä melkeinpä kaikilla moitteetta, mutta siellä saattaa olla yksittäinen mainos jonka kanssa on ongelmia.

Jos mainosten kanssa on ongelmia niin arvostamme jos meille kertoo yksityiskohtaisemmin: millä sivulla ongelma ilmenee, mikä on kyseinen mainos, jos jos pystyy niin kuvakaappaus helpottaa myös paljon.

JF

Moi, hetkellisesti tuntui helpottavan, mutta jälleen mm. MyClub.fi mainos tulee joukkueen tapahtumasivun päälle. Kuvakaappaus löytyy, koitin saada liitettyä tähän.

Jees. Kiitoksia tiedoista ja screenshotista. Tuo mainos on nyt blokattu ja homman pitäisi pelittää paremmin.