Yleisasetus viestien piilottamisesta muille kuin pelaajille - ei vain viestikohtaisesti

Hei,

Törmäsin sellaiseen ongelmaan, että mikäli viesti on lähetetty ruksimatta "näytä vain joukkueen jäsenille", niin se näkyy kaikille sivulla vierailijoille.

Tästä asiasta on ilmeisesti aiemminkin mainittu.

Mielestäni tähän pitäisi löytyä valinta asetus-sivulla, jolla saa kaikki viestit julkiseksi/ei-julkiseksi.
Oletuksena tämän pitäisi tietenkin olla "ei-julkinen", eli vain joukkueen jäsenille.
Viestikohtaisesti voisi sitten yliajaa tämän, jos haluaa jostain syystä sen julkiseksi.
Nyt meillä on tilinumerot jne. muuta tietoa julkisena, eikä näin saisi olla.
Lähtökohtaisesti kaikki viestintä on joukkueen sisäistä, ei vain  joissain tapauksissa.
Viestit oletuksena "ei-julkisia", tapahtumat oletuksena "julkisia", pelaajatiedot oletuksena "ei-julkisia".

Kiitos jo etukäteen asian pikaisesta korjaamisesta.

Joni Sakasho

JS

Luin tuon jo, mutta kuten sanoin, oletuksena kaiken viestinnän ja pelaajatietojen pitäisi olla ei-julkista/joukkueen sisäistä, ja sen voisi vaihtaa asetuksista, koskien kaikkea viestintää. Sen lisäksi tietty jokaisen viestin voisi asettaa julkiseksi.  Tapahtumat sen sijaan voivat olla julkisia, niin on helppo tarkistaa esim. matsin tiedot. Tämä olisi looginen järjestys.