Ilmoittautuminen ilman oikeutta

Asetin passivisen jäsen managerin oikeuksin tilaan "jäsen ei ole mukana ilmoittautumisissa"

Pelaaja ei näy listalla mistä ilmoittaudutaan tapahtumaan, mutta pelaaja kuitenkin näkyy listoilla ilmoittautuneet sekä IN että OUT? Mikä tässä on logiikka? Mitä tarkoittaa "jäsen ei ole mukana ilmoittaumisissa" Miten estää tarvittaessa ilmoittautuminen, muuta kuin poistamalla tunnus? Onko tunnuksia kenties jotenkin yhdistetty toisen Nimenhuuto joukkueen kanssa, joka johtaa tähän?

1 vastaus

Ilmoittautumista ei voi estää joukkueen jäseneltä. Joukkue voi sopia keskenään yhteiset käyttösäännöt ja toki jäsenen voi poistaa joukkueesta jos hän ei noudata kyseisiä sääntöjä.

"jäsen ei ole mukana ilmoittaumisissa" - valinta on tehty jotta henkilö ei näy listassa sekoittamassa ellei erikseen ole ilmoittautunut. Tuo sopii henkilölle normaalisti lähettää vain viestejä tai joka on pitkäaikaisesti poissa peleistä. Esimerkiksi jos muuttaa vuodeksi ulkomaille, tällöin ei näy listassa turhaan, mutta jos käy Suomessa kääntymässä niin voi silti ilmoittautua ja käydä yksittäisissä treeneissä.

Tuon takia myös toki tehdyt ilmoittautumiset säilyvät vaikka tuon asetuksen laittaisikin henkilöltä päälle.