Miten määritän tapahtuman osallistujien maksimimäärän?

Voit määritellä tapahtumaan osallistuvien maksimimäärän nyt roolikohtaisesti. Jos joukkueesi on lähdössä isolla ryhmällä turnaukseen, voit varata pelaajille 45 paikkaa ja valmentajille 8 paikkaa, ja nämä rajat käsitellään erikseen. Mukaan lähtevät valmentajat eivät vie pelaajien paikkoja tai päinvastoin.

Maksimimäärä on Pro-paketin ominaisuus, samoin kuin ilmoittautumisten deadline ym. Jos joukkueellasi on Pro-paketti käytössä, voi maksimimäärän asettaa tapahtumaa lisättäessä tai myöhemmin tapahtuman omalta sivulta. Voit määrittää maksimimäärän ekstra-asetuksista koko joukkueelle tai vain tietylle jäsenroolille.

Käyttövinkki: laita maksimimääräksi nolla, jos kyseisen tyyppiset jäsenet eivät saa ilmoittautua ollenkaan.