Jäsenroolit, pelaatietojen arkistointi ja pelaajien ilmoittautumistietojen siirto Exceliin

Onko jäsenroolien maksimimäärä 5?

Millä toiminnolla voin siirtää jonkun pelaajatiedon ei-aktiiviseksi tai väliaikaisesti arkistoon (esimerkiksi puolen vuoden tauon ajaksi)? Tavoitteena säilyttää profiili, mutta estää esimerkiksi sähköpostien saaminen jne.

Kysyisin myös, kuinka pelaajien ilmoittautumistiedot voisi siirtää suoraan Exceliin (xlsx-muotoisena (ei csv-muodossa). Jos tämä ei ole mahdollista niin tarvitsen ohjeen, kuinka saan tiedot siirrettyä xlsx-muotoon.

1 vastaus

jäsenroolien maksimimäärä on 5.

Managerina voit mennä muokkaamaan pelaajan tietoja. Sieltä löytyy kohta "Osallistuu tapahtumiin" jolla henkilön voi poistaa oletuksena näkymästä uusissa tapahtumissa. Pelaajan profiilista löytyy myös kohta "joukkueen ilmoitukset" josta voi muokata missä tapauksissa pelaaja saa ilmoituksia.

Menusta pelaajat -> ilmoitautumistilastot sivulta voit valita napin "vie exceliin". Silloin saat csv tiedoston. Useimmat (yleisimmät) taulukkolaskelmat voivat avat tuon tiedoston. Käynnistää excelin ja sieltä kautta avaa tiedoston. Sitten tiedoston voi tallentaa halutussa muodossa uudestaan.