Kuinka siirretään tai annetaan managerioikeudet joukkueen jäsenelle?

Joukkueen managerit näkyvät helpoiten pelaajalistasta. Pelaajat sivulla valitse "järjestä lista" kohtaan "manageri-oikeudet" niin näet helpoiten keillä on oikeudet tällä hetkellä. Luultavasti oikeudet ovat jollakin pelaajalla koska palvelu varoittaa poistamasta viimeistä manageria joukkueesta.

Joukkueen managerit voivat jakaa managerioikeuksia muille joukkueen jäsenille. Kun olet kirjautunut managerina, valitse ylävalikosta Pelaajat > Pelaajalista. Klikkaa "Muokkaa" halutun pelaajan kohdalla, laita rasti ruutuun "Managerioikeudet" ja tallenna sivun alalaidasta.

Oikeudet kannattaa antaa muutamalle luottohenkilölle joukkueessa jotta ei tule ongelmia tunnusten hävitessä.

Managerioikeudet annetaan pelaajatunnuksille. Jos joukkueessa on pelaajien huoltajiksi merkittyjä joille halutaan antaa oikeudet, pitää heille luoda joukkueeseen uudet pelaajatunnukset joille oikeudet annetaan (toinen vaihtoehto on antaa oikeus suoraan lapsen tunnukselle).