Ilmoitustaulu

Hei, miten tietoja voisi tallentaa ilmoitustaululle LÄHETTÄMÄTTÄ niitä kenellekään (jäsenille)? Tulleesta ilmoituksesta kertoisi ´täppi´ja jäsen voisi käydä lukemassa tiedot ilmoitustaululta (uudet ja vanhat).

Kirjoita viesti, mutta elä merkitse sitä tärkeäksi. Jäsenet voivat omalta profiili sivulta "joukkueen ilmoitukset"-kohdasta valita kuinka paljon he haluavat ilmoituksia. Oletuksena palvelu koittaa päätellä milloin ilmoitus halutaan, esimerkiksi jos lähiaikojen tapahtumaan kirjoitetaan viesti niin sähköpostia ei saa henkilö joka on ilmoittautunut out. Jäsenet voivat myös valita, että haluavat vain tärkeäksi merkityistä viesteistä sähköpostin.

H

Myös tavalliset (ei tärkeät) viestit ´joudutaan lähettämään´ ja ajatus oli että mitään viestiä ei lähetetä vaan ilmoitustaulu toimisi nimensä mukaisesti ilmoitustauluna. Silloin jäsen kävisi itse lukemassa ilmoitustaulun ilmoitukset. Tärkeysasteella ei ole tässä tapauksessa merkitystä, jos sähköpostia lähtee joka tapauksessa.

Tässä on ajateltu että käyttäjä voi itse päättää haluaako hän missä tapauksissa ilmoituksen, että ilmoitustaululla on uutta tietoa. Jos viestejä ei haluta niin käyttäjien profiileista voidaan vaihtaa asetus kohtaan "vain tärkeäksi merkityt" jolloin turhia sähköposteja ei tule.

H

Lähetystymistapa on varmaan erilainen kun nyt se näyttää perustuvan sähköpostien lähettelyyn. Jäsen voisi kirjautumisen jälkeen halutessaan käydä lukemassa ilmoitustaulun (esim. managerinoikeuden ylläpitämän). Jos edellisen kirjautumisen jälkeen on tullut taululle uutta tietoa, niin siitä voisi olla jokin ´täppi´merkkinä. Ehkäpä en jatka tästä asiasta enempää - toki voisin antaa joitakin kehitysvinkkejä jos asialla on yleisempää mielenkiintoa tai siitä tehtäisiin kokeiluja.