Olisko mahdollista saada suodatettua ilmoitukset tapahtumatyypin mukaan ?

Olisiko mahdollista saada suodatettua ilmoitukset tapahtumatyypin mukaan? Eli nyt kun on 5 eri mahdollista tapahtumatyyppiä, niin jäsen voisi itse valita mistä tapahtumatyypeistä hän haluaa/ei halua ilmoituksia ?  Siellähän on kyllä suodatus "kiinnostavat"; mutta ainakin itselle täysin epäselvää millä periaatteella se toimii, tuskin ajaa kuitenkaan edellä mainitun asian ?

1 vastaus

Hei,

"kiinnostavat"-valinnassa koitetaan automaattisesti päätellä milloin ilmoitus halutaan. Esim jos olet out-tapahtumassa niin se ei ole kiinnostava, mutta jos olet in, se on parin päivän sisään ja siihen kirjoitetaan pitkä viesti niin se on kiinnostava.

Tuollaista suodatusta tapahtumatyypin mukaan ei ole tällä hetkellä, mutta laitan toiveen ylös niin pohditaan sitä kun seuraavan kerran koskemme tuohon puoleen palvelussa.

KS

Kiitos nopeasta vastauksesta ja selvennöksestä :)
Vielä tarkennuksena, väärinkäsityksen välttämiseksi: Eli toiveena/ehdotuksena meillä olisi siis että saisi aivan kaikki ilmoitukset tapahtumatyypin mukaan suodatettua. Ei siis pelkästään viestit, vaan myös esim. ilmoitukset tapahtuman luonnista. (Koska ainakin meillä on tapahtumatyyppejä jotka eivät millään tavalla kosketa tai kiinnosta osaa porukasta, mutta taas toisista tapahtumatyypeistä he haluaisivat kaikki ilmoitukset ja muistutukset)