Vaihto Nimenhuutoon muista palveluista (esim Hobbydeed:ista)

Viime viikkoina olemme saaneet kysymyksiä kuinka Nimenhuuto eroaa muista palveluista ja kuinka vaihtaa käyttämään Nimenhuutoa. Osana taustalla on korona-aikojen tarve hoitaa treenien ilmoittautumiset tarkemmin, mutta myös Hobbydeed/Osallistujat.com toiminnan loppuminen. Korona-aika on ollut harrasteurheilulle turhan rankkaa. Nimenhuuto ei kuitenkaan ole lopettamassa, vaan päinvastoin, toiminta ja kasvu jatkuvat.

Yhtenä erona moniin muihin palveluihin on, että käyttäjän ensimmäiset tunnukset ovat joukkuekohtaiset. Käyttäjän ei tarvitse erikseen hankkia tunnusta palveluun ja sitten liittyä oikeaan joukkueeseen, vaan joukkueen manageri voi lähettää pelaajalle suoraan kutsun käyttämään joukkuesivuja ja pelaaja pystyy ilmoittautumaan helposti. Pelaaja voi myös liittyä itsenäisesti joukkueeseen.

Jos seuralla on monta joukkuetta joilla on erilliset kalenterit, niin kannattaa perustaa erilliset joukkuesivut jokaiselle joukkueelle ja lisätä seuran toimihenkilöille tunnukset joukkueiseen. Tällöin seuran toimihenkilöt voivat lisätä seuran yhteisiä tapahtumia joukkueille tai katsoa tarvittaessa henkilöiden yhteystietoja.

Helpoiten palveluun tutustuu kun luo joukkuesivut ja koittaa toimintoja sitä kautta: https://nimenhuuto.com/lisaa_joukkue

Lisätietoja Nimenhuudosta:

Tervetuloa käyttäjiksi!